Verslas

Tinklelis Sąrašas

Didėjantis
Puslapis:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  1. P
    Motyvuoti paprasta. Praktiniai sprendimai vadovams
    Lina Preikšienė – konsultacijų kompanijos „Grand Partners“ vyriausioji verslo konsultantė, organizacijų psichologė, mokymų trenerė. Nuo 2001-ųjų yra sukūrusi daug autorinių mokymų potencialiems ir esamiems vadovams. Konsultuoja vadovus, diegia personalo srities projektus įmonėse, atlieka organizacijų bei personalo tyrimus. Kiekvieną dieną daugelis vadovų susiduria su kritinėmis situacijomis: darbuotojai laiku neatlieka užduočių arba atlieka jas netinkamai, niekaip nepavyksta sutelkti komandos narių ir pasiekti užsibrėžtų tikslų. Dažnu atveju šie ir panašūs nesklandumai kyla dėl darbuotojų motyvacijos stokos. Nuo to kenčia ir darbo rezultatai, ir kolektyvo narių santykiai. Knyga „Motyvuoti paprasta“ – tai nepamainoma pagalba visų lygių vadovams bei specialistams, kuriems tenka vadovauti projektams ir spręsti su darbuotojų motyvacijos stoka susijusias problemas. Šiame sprendimų rinkinyje rasite konkrečių situacijų analizę, naudingų įžvalgų ir efektyvių patarimų. Knygos autorė tiki: taikant šioje knygoje pateiktus būdus, sužadinti darbuotojų įsitraukimą ir motyvaciją taps daug paprasčiau. Plačiau
  2. P
    „UPS“ kurjerio lyderystės pamokos. Kaip sukurti kultūrą, kurios esmė – „Mes“, o ne „Aš“
    Šioje knygoje pasakojama apie įmonės kultūros kūrimą. Būtent tuo užsiima bendrovė UPS visame pasaulyje kiekvieną dieną. Mūsų versle svarbiausi ir labiausiai matomi – madingas rudas uniformas vilkintys draugiški kurjeriai. Visa bendrovė – nuo vos kelias valandas dirbančių žmonių iki valdybos pirmininko – skiria nepaprastai daug laiko ir pastangų, kad užtikrintų galutinį darbo etapą – kurjerio darbą. Plačiau
  3. P
    Nutolęs. Biuras (ne)reikalingas
    Kol pasaulyje netyla diskusijos, ar įvyks biuro revoliucija ir vis daugiau žmonių ims dirbti iš namų ar kitos malonios vietos, neapriboti geografijos, pastarąjį dešimtmetį kompanijos 37signals kūrėjai sėkmingai vysto milijoninės apyvartos verslą dirbdami nuotoliniu būdu. Jų įsitikinimu, tik nuotolinis darbas gali pagerinti darbo kokybę ir teikti pasitenkinimą vykdoma veikla, tik taip galima pasisamdyti geriausius pasaulio darbuotojus ir pasilikti daugiau kokybiško laiko asmeniniam gyvenimui. Frazė „biuras nereikalingas“ nėra ateitis – tai dabartis! Biuras – trukdžių įmonė Kelionės į darbą trukdo laimei Svarbiau nudirbtas darbas, o ne tam skirtas laikas Technologijos gali pakeisti 92 % bendravimo akis į akį Pasitikėk žmonėmis arba susirask kitų Pasaulis dar niekada nebuvo toks mažas Sunku apsimesti dirbančiu, kai dirbi per nuotolį Plačiau
  4. P
    Kaip sėkmingai ir be streso priimti permainas ir patiems jas inicijuoti
    Sėkmė žmogaus gyvenime nėra statiška – ji nuolat keičiasi. Nesvarbu, ar norime nepaleisti iš rankų dabartinės sėkmės, ar siekiame, kad ji mus lydėtų kiekviename žingsnyje, ar trokštame didesnio pasisekimo, negu sulaukiame šiuo metu, mes visada privalome ne tik būti pasirengę priimti permainas, bet ir prireikus patys jas inicijuoti, nes praeityje veiksmingos priemonės nebūtinai tiks ir ateityje. Kodėl žmonės priešinasi permainoms, kaip tai palaipsniui įveikti, kodėl būtinas atvirumas naujoms idėjoms, atskleis pozityvaus mąstymo autoritetas Dale Carnegie ir jo pasekėjai. Kodėl kiekviena permaina yra žingsnis sėkmės link? Kada ir kaip turėtume inicijuoti permainas? Kaip susitaikyti su pokyčiais dirbant komandoje? Kaip sumažinti permainas lydintį stresą? Kaip išmokti dirbti su įvairių kultūrų, kartų ir lyčių žmonėmis? Plačiau
  5. Prekių ženklai. 50 sėkmės istorijų
    Prekių ženklai dažnai nulemia sprendimą rinktis vieną ar kitą gaminį. Jie parodo, kuo jūs tikite, pabrėžia jūsų polinkį į naujoves, estetinį lygį ir individualumą. Taigi prekių ženklai yra ir jūsų vidinės būsenos ar išprusimo liudininkai. Bet ką gi vis dėlto reiškia tie prekių ženklų pavadinimai? Paaiškėja, kad daugiausia tai pavardės, ar kompanijos įkūrėjo inicialai, nes už pačio galingiausio kompiuterio, už paties didžiausio atradimo, už tolimiausios žvaigždės visada rasi žmogų. Ir tų žmonių istorijos tokios spalvingos, dinamiškos ir pamokančios, kad gali jas skaityti kaip nuotykinį romaną. Giedrius Drukteinis – žurnalistas, lektorius, komunikacijos konsultantas, televizijos laidos „Yra kaip yra“ nuolatinis ekspertas, žurnalų „Verslo klasė“, „TV antena“ ir kt. autorius, vyrų įvaizdžio svetainės elegancija.eu įkūrėjas. G. Drukteinis yra išleidęs šešias knygas: „Vietnamo karas“ (1993), „Ulsteris, mano širdis“ (1997), „Izraelis, žydų valstybė“ (2005), „Kaklaraištis yra politika“ (2011), „Lyderiai: 50 sėkmės istorijų“ (2013), „Kodėl spaudžiame dešinę. Apie etiketą ir manieras“ (2014), „Jaunuolio gidas - kaip išgyventi suaugusiųjų pasaulyje“ (elektroninė versija - 2015). Gyvena ir dirba Vilniuje. Plačiau
  6. Lyderiai. 50 sėkmės istorijų
    „Coca-cola“, „Lego“, „Sony“, „Johnson&Johnson“, „KFC“, „Kellog‘s“, „Philips“ – kasdien išvystame mažiausiai penkis tūkstančius prekių ženklų ant maisto ir vaistų pakuočių, drabužių etikečių, automobilių grotelių, elektroninių prietaisų, pastatų, lėktuvų, net ginklų. Prekių ženklai mus pasitinka parduotuvėse ir restoranuose, kreipiasi į mus iš televizorių ir radijo imtuvų, liejasi iš mylimųjų burnų, šmėžuoja prieš akis žaidžiant su vaikiškais žaislais. Ką vis dėlto prekių ženklai reiškia ir kas juos sukūrė? Kas buvo tie žmonės, kurių vardus kasdien valgome, geriame, avime, mūvime, vairuojame ir įjungiame? Kas skatino tuos prekių ženklų kūrėjus tapti tuo, kuo tapo? Paskaitykite – jų istorijos įtraukia kaip nuotykių romanas, o iš jų ieškojimų, klaidų, nuopuolių ir sėkmės galima daug ko išmokti. Giedrius Drukteinis – žurnalistas, lektorius, komunikacijos ir verslo konsultantas, žurnalų „Verslo klasė“, „TV Antena“, „Stilius“ ir kt. autorius, vyrų įvaizdžio svetainės www.elegancija.eu įkūrėjas. G. Drukteinis yra išleidęs keturias knygas: „Vietnamo karas“ (1993), „Ulsteris, mano širdis“ (1997), „Izraelis, žydų valstybė“ (2005), „Kaklaraištis yra politika“ (2011). Gyvena ir dirba Vilniuje. Plačiau
  7. Tapatybės kortelė
    Atviru asmeninio portreto eskizavimu pasižyminti Igno Staškevičiaus knyga „Tapatybės kortelė“ žadina ne tik skaitytojų susižavėjimą, bet ir smagius krizenimus. Autoriaus pasirinktas gana asmeniškas kalbėjimas leidžia mėgautis retai beaptinkamu paprastu grynu, nuosaikiu, tikslias ir išgrynintas prasmes fiksuojančiu požiūriu. Pati idėja – sąsaja, kai į žmonių santykius, situacijas žvelgiama be sentimentų, bet skvarbiu žvilgsniu ir su kandžia ironija bei šypsena per paradoksus norima parodyti, kad viskas yra ne taip, kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio. „Tapatybės kortelėje“ pateiktos literatūriškai žaismingos istorijos įkvėps, padrąsins, kartais nustebins ar privers susigėsti. Tai taikli knyga tiems, kurie diena iš dienos turi derinti ambicijas ir galimybes, sunkų darbą ir ėjimą į sėkmę. Plačiau
  8. Domertas

    Domertas

    4,99 €
    Trečioji žymaus verslininko, mediko ir publicisto knyga – įdomus, labai savitas satyrinis pasakojimas, susidedantis iš šešių savarankiškų skyrių, kuriuos sąlygiškai galima vadinti grotesko novelėmis, sudarančiomis vientisą epinio pobūdžio kūrinį. Pasirinkta originali forma ir vingri meninė išmonė leidžia knygos autoriui puikiai atskleisti šaržuotas verslo pasaulio ryklių gyvenimo peripetijas tarsi iš vidaus, per kelių veikėjų – tarp jų ir pagrindinio, Domerto Didžkepurio – mąstymo prizmę. Tai daroma liečiant universaliąsias tiesas ir kritikuojant paprasčiausias žmonių ydas, hiperbolizuojant ar ironiškai šypsantis, teigiant arba neigiant, bet niekada – labai rūsčiai ar perdėm piktai. Smagu sekti rašytojo mintį ir kartu su herojais atsidurti Neries dugne ar prie Etnos ugnikalnio, gelbėtis nuo pagrobėjų ir sukčių, ypač kai tarp jų įsisuka vylingos švelniosios lyties atstovės. Tekstai prisodrinti netikėtų metaforų, asociatyvių sąsajų su mūsų gyvenimo dėsniais ar pavieniais reiškiniais, neretai ir detektyvinių elementų. Laki kūrėjo fantazija ir turtinga gyvenimo patirtis, gebėjimas jautriai ir psichologiškai tiksliai fiksuoti subtilius niuansus, pasitelkiant įvairias laiko ir vietos dimensijas, atveria plačią vaizdų panoramą, pateikia turtingą charakterinių veikėjų plejadą. Laimė – tai „absoliučios visagalybės ir meilės derinys“, teigia knygos herojus D. D. Ar jis neklysta?.. Atsakymų skaitytojui reikėtų ieškoti knygos puslapiuose. Plačiau
  9. P
    Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms. Pirmoji ir vis dar geriausia tokio pobūdžio knyga jūsų sėkmei
    „Žmonėms nerūpi tavo norai ir problemos. Na, bent jau ne taip, kaip jų pačių norai ir problemos. Danties skausmas yra svarbesnis už badą Afrikoje, dėl kurio miršta tūkstančiai. Sugedęs automobilis rūpi labiau nei keturiasdešimt žemės drebėjimų Japonijoje. Prisiminkite tai, kai kitą kartą pradėsite pokalbį.“ Dale Carnegie, knygos autorius Knyga „Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms“ yra viena iš perkamiausių per visą leidybos istoriją. Pasaulyje nupirkta daugiau nei 15 milijonų jos egzempliorių. Ši knyga buvo įteikta kaip dovana kandžiausiam ir vulgariausiam Donald‘o Trump‘o realybės šou „Mokinys“ dalyviui. Šios knygos principus savo rinkimų kampanijos metu panaudojo Barack‘as Obama. Plačiau
  10. P
    Turtingojo tėčio pinigų srauto kvadrantas. Finansinės laisvės vadovas
    Ar jūs finansiškai laisvas? Taip savo antrąją knygą pradeda žymus verslininkas ir pasaulinio bestselerio „Turtingas tėtis, vargšas tėtis“ autorius R. T. Kiyosaki. Ir tai nėra retorinis klausimas. Šioje knygoje autorius skatina mus pažvelgti giliau – ar dabartinis gyvenimas daro mus laimingus, ar jaučiamės finansiškai saugūs? R. T. Kiyosaki surado sėkmės receptą ir šioje knygoje dalijasi juo su tais, kurie gyvenime siekia pokyčių, tobulėjimo ir finansinės sėkmės. Plačiau
Puslapis:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5

Tinklelis Sąrašas

Didėjantis