Verslas

Tinklelis Sąrašas

Didėjantis
Puslapis:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  1. P
    „UPS“ kurjerio lyderystės pamokos. Kaip sukurti kultūrą, kurios esmė – „Mes“, o ne „Aš“
    Šioje knygoje pasakojama apie įmonės kultūros kūrimą. Būtent tuo užsiima bendrovė UPS visame pasaulyje kiekvieną dieną. Mūsų versle svarbiausi ir labiausiai matomi – madingas rudas uniformas vilkintys draugiški kurjeriai. Visa bendrovė – nuo vos kelias valandas dirbančių žmonių iki valdybos pirmininko – skiria nepaprastai daug laiko ir pastangų, kad užtikrintų galutinį darbo etapą – kurjerio darbą. Plačiau
  2. P
    Nutolęs. Biuras (ne)reikalingas
    Kol pasaulyje netyla diskusijos, ar įvyks biuro revoliucija ir vis daugiau žmonių ims dirbti iš namų ar kitos malonios vietos, neapriboti geografijos, pastarąjį dešimtmetį kompanijos 37signals kūrėjai sėkmingai vysto milijoninės apyvartos verslą dirbdami nuotoliniu būdu. Jų įsitikinimu, tik nuotolinis darbas gali pagerinti darbo kokybę ir teikti pasitenkinimą vykdoma veikla, tik taip galima pasisamdyti geriausius pasaulio darbuotojus ir pasilikti daugiau kokybiško laiko asmeniniam gyvenimui. Frazė „biuras nereikalingas“ nėra ateitis – tai dabartis! Biuras – trukdžių įmonė Kelionės į darbą trukdo laimei Svarbiau nudirbtas darbas, o ne tam skirtas laikas Technologijos gali pakeisti 92 % bendravimo akis į akį Pasitikėk žmonėmis arba susirask kitų Pasaulis dar niekada nebuvo toks mažas Sunku apsimesti dirbančiu, kai dirbi per nuotolį Plačiau
  3. P
    Kaip sėkmingai ir be streso priimti permainas ir patiems jas inicijuoti
    Sėkmė žmogaus gyvenime nėra statiška – ji nuolat keičiasi. Nesvarbu, ar norime nepaleisti iš rankų dabartinės sėkmės, ar siekiame, kad ji mus lydėtų kiekviename žingsnyje, ar trokštame didesnio pasisekimo, negu sulaukiame šiuo metu, mes visada privalome ne tik būti pasirengę priimti permainas, bet ir prireikus patys jas inicijuoti, nes praeityje veiksmingos priemonės nebūtinai tiks ir ateityje. Kodėl žmonės priešinasi permainoms, kaip tai palaipsniui įveikti, kodėl būtinas atvirumas naujoms idėjoms, atskleis pozityvaus mąstymo autoritetas Dale Carnegie ir jo pasekėjai. Kodėl kiekviena permaina yra žingsnis sėkmės link? Kada ir kaip turėtume inicijuoti permainas? Kaip susitaikyti su pokyčiais dirbant komandoje? Kaip sumažinti permainas lydintį stresą? Kaip išmokti dirbti su įvairių kultūrų, kartų ir lyčių žmonėmis? Plačiau
  4. Lyderiai. 50 sėkmės istorijų
    „Coca-cola“, „Lego“, „Sony“, „Johnson&Johnson“, „KFC“, „Kellog‘s“, „Philips“ – kasdien išvystame mažiausiai penkis tūkstančius prekių ženklų ant maisto ir vaistų pakuočių, drabužių etikečių, automobilių grotelių, elektroninių prietaisų, pastatų, lėktuvų, net ginklų. Prekių ženklai mus pasitinka parduotuvėse ir restoranuose, kreipiasi į mus iš televizorių ir radijo imtuvų, liejasi iš mylimųjų burnų, šmėžuoja prieš akis žaidžiant su vaikiškais žaislais. Ką vis dėlto prekių ženklai reiškia ir kas juos sukūrė? Kas buvo tie žmonės, kurių vardus kasdien valgome, geriame, avime, mūvime, vairuojame ir įjungiame? Kas skatino tuos prekių ženklų kūrėjus tapti tuo, kuo tapo? Paskaitykite – jų istorijos įtraukia kaip nuotykių romanas, o iš jų ieškojimų, klaidų, nuopuolių ir sėkmės galima daug ko išmokti. Giedrius Drukteinis – žurnalistas, lektorius, komunikacijos ir verslo konsultantas, žurnalų „Verslo klasė“, „TV Antena“, „Stilius“ ir kt. autorius, vyrų įvaizdžio svetainės www.elegancija.eu įkūrėjas. G. Drukteinis yra išleidęs keturias knygas: „Vietnamo karas“ (1993), „Ulsteris, mano širdis“ (1997), „Izraelis, žydų valstybė“ (2005), „Kaklaraištis yra politika“ (2011). Gyvena ir dirba Vilniuje. Plačiau
  5. Tapatybės kortelė
    Atviru asmeninio portreto eskizavimu pasižyminti Igno Staškevičiaus knyga „Tapatybės kortelė“ žadina ne tik skaitytojų susižavėjimą, bet ir smagius krizenimus. Autoriaus pasirinktas gana asmeniškas kalbėjimas leidžia mėgautis retai beaptinkamu paprastu grynu, nuosaikiu, tikslias ir išgrynintas prasmes fiksuojančiu požiūriu. Pati idėja – sąsaja, kai į žmonių santykius, situacijas žvelgiama be sentimentų, bet skvarbiu žvilgsniu ir su kandžia ironija bei šypsena per paradoksus norima parodyti, kad viskas yra ne taip, kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio. „Tapatybės kortelėje“ pateiktos literatūriškai žaismingos istorijos įkvėps, padrąsins, kartais nustebins ar privers susigėsti. Tai taikli knyga tiems, kurie diena iš dienos turi derinti ambicijas ir galimybes, sunkų darbą ir ėjimą į sėkmę. Plačiau
  6. Prekių ženklai. 50 sėkmės istorijų
    Prekių ženklai dažnai nulemia sprendimą rinktis vieną ar kitą gaminį. Jie parodo, kuo jūs tikite, pabrėžia jūsų polinkį į naujoves, estetinį lygį ir individualumą. Taigi prekių ženklai yra ir jūsų vidinės būsenos ar išprusimo liudininkai. Bet ką gi vis dėlto reiškia tie prekių ženklų pavadinimai? Paaiškėja, kad daugiausia tai pavardės, ar kompanijos įkūrėjo inicialai, nes už pačio galingiausio kompiuterio, už paties didžiausio atradimo, už tolimiausios žvaigždės visada rasi žmogų. Ir tų žmonių istorijos tokios spalvingos, dinamiškos ir pamokančios, kad gali jas skaityti kaip nuotykinį romaną. Giedrius Drukteinis – žurnalistas, lektorius, komunikacijos konsultantas, televizijos laidos „Yra kaip yra“ nuolatinis ekspertas, žurnalų „Verslo klasė“, „TV antena“ ir kt. autorius, vyrų įvaizdžio svetainės elegancija.eu įkūrėjas. G. Drukteinis yra išleidęs šešias knygas: „Vietnamo karas“ (1993), „Ulsteris, mano širdis“ (1997), „Izraelis, žydų valstybė“ (2005), „Kaklaraištis yra politika“ (2011), „Lyderiai: 50 sėkmės istorijų“ (2013), „Kodėl spaudžiame dešinę. Apie etiketą ir manieras“ (2014), „Jaunuolio gidas - kaip išgyventi suaugusiųjų pasaulyje“ (elektroninė versija - 2015). Gyvena ir dirba Vilniuje. Plačiau
  7. Domertas

    Domertas

    4,99 €
    Trečioji žymaus verslininko, mediko ir publicisto knyga – įdomus, labai savitas satyrinis pasakojimas, susidedantis iš šešių savarankiškų skyrių, kuriuos sąlygiškai galima vadinti grotesko novelėmis, sudarančiomis vientisą epinio pobūdžio kūrinį. Pasirinkta originali forma ir vingri meninė išmonė leidžia knygos autoriui puikiai atskleisti šaržuotas verslo pasaulio ryklių gyvenimo peripetijas tarsi iš vidaus, per kelių veikėjų – tarp jų ir pagrindinio, Domerto Didžkepurio – mąstymo prizmę. Tai daroma liečiant universaliąsias tiesas ir kritikuojant paprasčiausias žmonių ydas, hiperbolizuojant ar ironiškai šypsantis, teigiant arba neigiant, bet niekada – labai rūsčiai ar perdėm piktai. Smagu sekti rašytojo mintį ir kartu su herojais atsidurti Neries dugne ar prie Etnos ugnikalnio, gelbėtis nuo pagrobėjų ir sukčių, ypač kai tarp jų įsisuka vylingos švelniosios lyties atstovės. Tekstai prisodrinti netikėtų metaforų, asociatyvių sąsajų su mūsų gyvenimo dėsniais ar pavieniais reiškiniais, neretai ir detektyvinių elementų. Laki kūrėjo fantazija ir turtinga gyvenimo patirtis, gebėjimas jautriai ir psichologiškai tiksliai fiksuoti subtilius niuansus, pasitelkiant įvairias laiko ir vietos dimensijas, atveria plačią vaizdų panoramą, pateikia turtingą charakterinių veikėjų plejadą. Laimė – tai „absoliučios visagalybės ir meilės derinys“, teigia knygos herojus D. D. Ar jis neklysta?.. Atsakymų skaitytojui reikėtų ieškoti knygos puslapiuose. Plačiau
  8. P
    Juodoji gulbė. Itin netikėtų reiškinių poveikis
    „Tai, ko jūs nežinote, yra kur kas svarbiau negu tai, ką žinote“ Šių laikų informacinė visuomenė įpratusi žinoti viską – dideli informacijos srautai nuolat atnaujinami ir prieinami kiekvienam. Juodoji gulbė jai meta iššūkį – norint įminti šio reiškinio mįslę, „tai, ko jūs nežinote, yra kur kas svarbiau negu tai, ką žinote". Ar tai reiškia, kad mūsų žinios gali būti panaudotos prieš mus pačius? 1987 m. akcijų rinkų griūtis, 2004 m. cunamis Indijos vandenyne – tai tik keletas pasaulinės svarbos sukrėtimų, kurie buvo ypač netikėti. Paradoksalu: jeigu kas būtų viską numatęs – dabar nereikėtų to aptarinėti. Tokia ir yra Juodosios gulbės esmė – tai išskirtinis neprognozuojamas įvykis, pakreipiantis gyvenimą viena ar kita linkme, todėl suvokiamas tik jam įvykus. Knygoje „Juodoji gulbė" nesistengiama nuspėti, kas būtų, jeigu būtų – autorius pateikia garsiausius Juodosios gulbės pavyzdžius, siūlydamas taip aklai nepasitikėti prognozėmis, įvertinti teigiamą nežinojimo pusę ir pasinaudoti juo siekiant sėkmės. Per penkerius metus Amerikoje parduota 4 milijonai egzempliorių. 36 savaites skelbiama New York Times perkamiausių knygų sąraše. Išversta į 37 pasaulio kalbas. Pripažinta viena įtakingiausių verslo knygų per pastarąjį dešimtmetį. Plačiau
  9. P
    Tarpuvaldis

    Tarpuvaldis

    0,00 €
    Elena Leontjeva – ekonomistė, publicistė, visuomenės veikėja, viena iš Lietuvos laisvosios rinkos instituto steigėjų. Net septynių vyriausybių kadencijose ėjusi patarėjos ekonomikos reformos klausimais pareigas, dirbusi ir Prezidento patarėja, E. Leontjeva ypač prisidėjo kuriant kapitalo rinkos teisinius pamatus, vykdant bankų sistemos reformą ir įtvirtinant Valiutų tarybos modelį. Autorė aktyviai skleidė laisvosios rinkos ir privačios nuosavybės idėjas ir taip pelnė visuomenės pripažinimą. Ši knyga – tai keleto iš daugelio spaudoje publikuotų E. Leontjevos straipsnių rinkinys, sudarytas 1995-aisiais metais. Mintys, išsakytos prieš kelis dešimtmečius, vis dar stebina savo aktualumu ir toliaregiškomis, neretai net sarkastiškomis įžvalgomis. Skaitytojui „Tarpuvaldis“ ne tik padės nuodugniai išnagrinėti nepriklausomos Lietuvos aušroje virusias politinės ekonomijos aistras ar atskleis praeities klaidų dėsningumus – įžvalgesnei akiai autorės tekstai apie fiskalinę politiką ir valiutų kaitą pasufleruos ne vieną sprendimą į šiandien viešojoje erdvėje aptarinėjamas problemas. Plačiau
  10. P
    Individualizmas ir visuomeninė tvarka
    Knygoje dėstomi filosofiniai, ekonominiai, etiniai bei teisiniai rinkos visuomenės pagrindai, pateikiama principinė kolektyvizmo ir jo atmainų kritika. Radikalios idėjos, kurios knygoje kildinamos iš pamatinių teiginių apie individo elgesį, meta iššūkį vyraujančiai politinei praktikai ir socialinėms doktrinoms. Kiekvienas šioje monografijoje ras peno visuomeninio gyvenimo problemoms permąstyti. Plačiau
Puslapis:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5

Tinklelis Sąrašas

Didėjantis