Sveikata

Tinklelis Sąrašas

Didėjantis
Puslapis:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  1. P
    Sveikatos dėsniai

    Sveikatos dėsniai

    12,05 €
    Užklupus sunkiai ligai ir sutrikus gyvenimo ritmui, imame gailėtis netausoję savo sveikatos ir susimąstome, ar ne per vėlu ko nors imtis. Gera žinia ta, kad sveikatą galima atkurti. Kad ir kokią diagnozę išgirdote, nevalia susitaikyti ir viską palikti spręsti gydytojams. Jūsų pareiga – padėti kūnui atsigauti. Kaip tą padaryti, atskleidžia vėžį įveikęs ir po daugybės chemoterapijos kursų atsitiesęs funkcinės medicinos specialistas dr. Robertas Zembroskis. Autorius pateikia per daugelį metų ištobulintą planą, kuris išgelbėjo jam gyvybę ir padėjo sustiprėti. Knygoje „Sveikatos dėsniai“ akcentuojami moksliškai pagrįsti sveikos gyvensenos patarimai padės atsigauti po vėžio, širdies ligų, cukrinio diabeto ar kitų lėtinių sutrikimų. Sužinosite: kokios maistinės medžiagos teikia didžiausią naudą kovojant su liga; kokio tipo mankšta geriausiai veikia kūną; kuo naudingas streso valdymas siekiant atsitiesti; kaip miego trūkumas gali pabloginti sveikatos būklę; kaip atsikratyti grėsmę sveikatai keliančio antsvorio ir sustiprinti kūną; kokie medicininiai tyrimai gali padėti atskleisti sveikatos būklę. „Išgyvenate sveikatos krizę ar ne, knyga „,Sveikatos dėsniai“ yra neįkainojamas žinių šaltinis kiekvienam, ieškančiam teisingos krypties savo kelionėje į gerą sveikatą.“ Joan Lunden, apdovanojimų pelniusi žurnalistė, autorė, buvusi laidos Good Morning America vedėja Robertas Zembroskis yra funkcinės medicinos ir klinikinės mitybos specialistas, keistis įkvepiantis kalbėtojas, daug dėmesio skiriantis edukaciniams pranešimams apie sveikatą. Jo mokymų programa sutelkta į svarbiausias lėtinių ligų priežastis, įvairias sveikatos problemas, terapiją nevartojant vaistų ir ligų prevenciją. Dr. Zembroskis šiuo metu vadovauja Darieno funkcinės medicinos centrui Konektikuto valstijoje. „Ar galima pasveikti nuo širdies ligų, vėžio, cukrinio diabeto, nutukimo, autoimuninių ir kitų lėtinių ligų ir tapti sveikesniam nei prieš susergant? Ar įmanoma, patyrus sveikatos krizę, atkurti organizmą ir neleisti ligai atsinaujinti? Į visus šiuos klausimus atsakoma užtikrintai – „taip!“ Knyga „Sveikatos dėsniai“ padės išeiti iš krizės nugalėtojais ir būsite sveikesni, lieknesni, energingesni nei daug metų prieš ligą. Daug žmonių, kuriems nustatoma liga, neranda būdų, kaip suprasti ją, atsigauti ir neleisti jai atsinaujinti. Jūs juos turite – tai ši knyga. Nemeluosiu: norint atgauti sveikatą, reikia drausmės ir pasiryžimo; kartais tai sunkus darbas. Taip yra todėl, kad sveikatos atgavimas yra procesas, o ne įvykis. Vis dėlto palaikomieji protokolai, kuriuos pateikiu knygoje ,„Sveikatos dėsniai“, nėra sunkiai įgyvendinami, ir atkurti sveikatą ne taip jau ir sudėtinga, kaip manoma. Jei laikysitės knygoje nurodytų žingsnių, jums bus lengviau atkurti vidinę organizmo terpę. Tai padėjo man ir nesuskaičiuojamai daugybei pacientų, išgyvenusių sunkias sveikatos krizes.“ Robert Zembroski Plačiau
  2. P
    Pilnavertė moters mityba. Prieš pastojant, nėštumo metu ir po gimdymo
    Norint džiaugtis sveiku, laimingu ir protingu kūdikiu, reikia ne vien sėkmės ir gerų genų. Labai svarbu, ką darote, o ypač ką valgote prieš pastojant, nėštumo metu ir kūdikiui gimus. Mityba ir suvartojamos maistinės medžiagos gali padidinti vaisingumą, padėti pastoti pageidaujamu metu, nesvarbu, ketinate gimdyti pirmą kartą ar jums jau per keturiasdešimt. Knygoje „Pilnavertė moters mityba: prieš pastojant, nėštumo metu ir po gimdymo“ autoriai pataria, kaip nėštumo metu išlikti sveikoms ir energingoms, išvengti įprastai pasitaikančių problemų, tokių kaip anemija, rytinis pykinimas ir strijos. Knygos idėjos neabejotinai padės jums pasirūpinti, kad kūdikis gautų visko, ko reikia pilnaverčiam vystymuisi, pateikiant išsamias studijas apie maisto produktus ir papildus, kurie gali padėti didinti vaisiaus protinio lavėjimo koeficientą (IQ) ir sumažinti riziką paveldėti alergiją, egzemą, astmą ar kitas ligas. Atskiras knygos skyrius yra patarimai, kaip atkurti moters organizmo pusiausvyrą po gimdymo, siekiant išvengti nutukimo, strijų, anemijos ir kitų nėštumo nulemtų sveikatos sutrikimų. Vaiko vystymasis nesibaigia gimimu, knygoje aptariama maitinimo krūtimi svarba, daug dėmesio skiriama aktualiai skiepų temai. Aibė praktinių patarimų leis užtikrinti subalansuotą jūsų mažylio mitybą: kada ir nuo ko pradėti duoti kietą maistą, kaip formuoti valgymo įpročius, apsaugoti vaiką nuo neapgeidaujamų cheminių medžiagų ar išspręsti tokias dažnai iškylančias problemas kaip sauskelnių sukeliami bėrimai, prastas miegas, mitybos įnoriai, dažnos infekcijos. Knygoje gausu receptų ir pasiūlymų, kaip sveikai ir gardžiai maitintis. Patys įsitikinsite, kad pilnavertis valgiaraštis – ne tik moksliškai pagrįstas, bet ir gardus! Patrikas Holfordas – Didžiojoje Britanijoje vienas populiariausių apie sveiką mitybą rašančių specialistų, išspausdinęss daugiau nei dvidešimt populiarių knygų, kurios išverstos į septyniolika kalbų. Remdamasis daugiau nei dvidešimt penkerių metų tyrimais ir klinikine patirtimi, P. Holfordas teigia, kad kūdikio sveikata prasideda dar prieš pastojant gimdoje. Autorius savo knygose pateikia moksliniais faktais pagrįstą inovatyvų požiūrį į kasdienę mitybą. Plačiau
  3. P
    Pilnavertė Jūsų vaiko mityba. Kaip užtikrinti darnią fizinę, emocinę ir protinę vaiko raidą
    Knygos autoriai jau dvidešimt metų dirbantys vaikų mitybos srityje, šioje knygoje nuosekliai parodo, ką reiškia vaikui sveika mityba - nesvarbu, jam suėjo vieneri ar penkiolika metų. Skaitydami ją sužinosite, kodėl sveikas maistas yra svarbus jūsų vaiko sveikatai ir vystymuisi, kokią įtaką vaiko organizmui daro angliavandeniai, baltymai, riebalai, cukrus ir kitos maistinės medžiagos, ką reiškia glikeminis maisto produktų indeksas (GI), kokia gerųjų ir kenksmingųjų riebalų įtaka sveikatai. Autoriai pateikia daug informacijos apie maisto produktus, gerinančius vaiko mąstymą ir didinančius protinio lavėjimo koeficientą (IQ). Čia rasite mitybos sprendimus, kurie maksimaliai pagerins jūsų vaiko fizinę ir emocinę sveikatą, padės pažaboti astmą, nemigą, nutukimą, autizmą ir dažnai pasikartojančias infekcijas. Knygos išskirtinumas - autorių patarimai, kaip visas žinias pritaikyti praktiškai, gebant formuoti tinkamus vaikų valgymo įpročius, žalingus produktus keičiant sveikomis ir gardžiomis alternatyvomis. Patrikas Holfordas – Didžiojoje Britanijoje vienas populiariausių apie sveiką mitybą rašančių specialistų, Sveikai subalansuotos mitybos instituto („Institute for Optimum Nutrition“, ION) įkūrėjas. Tai labdaringas ir nepriklausomas švietimo fondas, kurio tikslas – mokyti visuomenę sveikai maitintis ir vykdyti su mityba susijusius tyrimus; šiuo metu ION yra viena prestižiškiausių klinikinės mitybos specialistus ruošiančių mokymo įstaigų. Autorius savo knygose pateikia moksliniais faktais pagrįstą inovatyvų požiūrį į kasdienę mitybą. Plačiau
  4. P
    Esame tai, ką valgome
    VALTERIS LONGO, žymus italų mokslininkas, genetikos specialistas, profesorius, daug metų tyrė mitybos ir vėžio sąsajas Milano molekulinės onkologijos FIRC institute ir mitybos poveikį senėjimo ligoms Genujos universitete. Jis taip pat vadovauja Pietų Kalifornijos universiteto Ilgaamžiškumo institutui, kuriame atliekami ne tik moksliniai tyrimai, bet ir klinikiniai mitybos, genetikos bei senėjimo tyrimai. V. Longo nuomone, žmonės, kalbėdami apie sveikatą ir mitybą, dažnai patenka į trumpalaikių madų ir apgaulingų teorijų spąstus. Autorius pristato naujausius mokslinius tyrimus ir pateikia rekomendacijas, kaip laikantis konkretaus kasdienio mitybos režimo galima perprogramuoti, apsaugoti ir atnaujinti kūno ląsteles. Jis mano, kad gydymas maistu yra įmanomas, be to, šitaip sumažinami pilvo riebalai, atjauninamas kūnas, užkertamas kelias vėžio, širdies bei kraujagyslių, autoimuninių ligų, diabeto ir kitų sunkių ligų, tokių kaip Alzheimeris ir kt., rizikai. SUŽINOKITE: • kokia yra ilgaamžiškumo paslaptis; • kas sudaro mitybos ilgam gyvenimui pagrindą; • kaip optimizuoti fizinę veiklą ilgam gyvenimui; • kas yra pasninkavimą imituojanti dieta; • kaip autoriaus pateiktas mitybos planas • padeda sergant sunkiomis ligomis. Ir išbandykite autoriaus sudarytą dviejų savaičių mitybos programą! TAI LYG ILGA KELIONĖ PO MŪSŲ KŪNĄ, MŪSŲ GENUS, KAD GYVENTUME SVEIKI IR SUVOKTUME KŪNO SENĖJIMO PRIEŽASTIS. Plačiau
  5. P
    Alternatyvioji medicina gydytojų akimis
    Iš esmės yra du dalykai: mokslas ir nuomonė. Pirmasis sukuria žinojimą, antrasis neišmanymą.“ Hipokratas EDZARDAS ERNSTAS ir SIMONAS SINGHAS remdamiesi moksliniais faktais aptaria daugybę dabar egzistuojančių alternatyvių gydymo būdų, tokių kaip akupunktūra, homeopatija, chiropraktika, vaistingieji augalai ir kt., kurių populiarumas vis auga. Visa tiesa apie gėrimus, losjoną, piliules, žoleles, adatas, masažą dalykus, kurie nepriklauso oficialiosios medicinos sričiai, bet tampa vis patrauklesni daugeliui pacientų. • Ar alternatyvioji medicina veiksmingai gydo ligas? • Ar šiuolaikiniai gydytojai žino, kas mums geriausia? • Ar močiučių patarimai ir yra pati geriausia, laiko patikrinta išmintis? • Kuo verta pasitikėti, o kas bando jus apiplėšti? • Kaip bėgant metams keičiasi supratimas apie žmogaus kūną? • Ar tarp tradicinės ir alternatyviosios medicinos atstovų visada išliks priešiškumas? Apklausos rodo, kad nemažai šalių daugiau nei pusė gyventojų vienokia ar kitokia forma taiko alternatyvius gydymo būdus. Iš tikrųjų apskaičiuota, kad alternatyvioms terapijoms pasaulyje kasmet išleidžiama apie 40 milijardų svarų ir tai yra sparčiausiai auganti medicinos išlaidų rūšis. Taigi kas teisus: kritikas, kuris alternatyviąją mediciną prilygina vudu, ar motina, kuri savo vaiko sveikatą patiki alternatyviajai medicinai? EDZARDAS ERNSTAS, SIMONAS SINGHAS EDZARDAS ERNSTAS yra pirmasis pasaulyje papildomosios medicinos profesorius. Praeityje klinikinės medicinos atstovas, vėliau jis studijavo homeopatiją, praktikavo ją ir daugelį kitų alternatyvių gydymo būdų. Šiandien Ernstas yra pelnęs pasaulinį pripažinimą už sėkmingą mokslo taikymą, vertinant alternatyviąją mediciną. SIMONAS S INGHAS, daktaro disertaciją apgynęs dalelių fizikos srityje, karjerą pradėjo prodiusuodamas tokias BBC mokslo laidas kaip „Akiratis“ (Horizon) ir „Rytdienos pasaulis“ (Tomorrow’s World). Mūsų partnerystė suteikia knygai pusiausvyrą. Vienas iš mūsų, Edzardas Ernstas, yra „saviškis“, praktikavęs mediciną, taip pat ir kai kuriuos alternatyvius gydymo būdus, daugelį metų. Jis yra pirmasis pasaulyje alternatyviosios medicinos profesorius, o jo suburta tyrimų grupė praleido penkiolika metų, bandydama išsiaiškinti, kurie gydymo metodai veiksmingi, o kurie ne. Antrasis, Simonas Singhas, yra „pašalietis“, beveik du dešimtmečius dirbęs moksliniu žurnalistu spaudoje, televizijoje bei radijuje ir visada siekęs paaiškinti sudėtingas idėjas plačiajai visuomenei suprantamu būdu. Abu manome, kad galime priartėti prie tiesos labiau nei kas nors kitas, be to, tai yra ne mažiau svarbu, stengiamės ją išdėstyti aiškiai, gyvai ir suprantamai. EDZARDAS ERNSTAS, SIMONAS SINGHAS Jei kas nors pasiūlydavo naują gydymo būdą, Hipokratas pareikšdavo, kad reikia remtis mokslu, siekiant įvertinti, ar jis veiksmingas, o ne kliautis kieno nors nuomone. Mokslas remiasi bandymais, stebėjimais, argumentais ir diskusijomis, aiškindamasis objektyvią tiesą. Net priėjęs prie išvados, jis vis tiek abejoja teiginiais ir juos analizuoja, kad būtų išvengta klaidos. Nuomonės, priešingai, yra subjektyvios bei prieštaringos ir tas, kas geba surengti efektyviausią reklamos kampaniją, turi didžiausią galimybę skleisti savo požiūrį, nesvarbu, teisingas jis ar ne. Vadovaujantis Hipokrato posakiu, šioje knygoje moksliškai žvelgiama į daugybę dabar egzistuojančių alternatyvių gydymo būdų, kurių populiarumas vis auga. Šių gydymo priemonių gausu kiekvienoje vaistinėje, apie jas rašoma žurnaluose, diskutuojama daugybėje interneto puslapių, jas naudoja milijardai žmonių, tačiau dauguma gydytojų tokias priemones vertina skeptiškai. EDZARDAS ERNSTAS, SIMONAS SINGHAS Plačiau
  6. P
    Planas sveikam gyvenimui
    Visa, ko jūsų prašau, – tai prisiimti atsakomybę. Jūs pažvelgsite kitaip į daugybę dalykų gyvenime – nuo maisto iki žmonių. Sukursite naujus įpročius ir tradicijas. Visiškai pakeisite savo gyvenimo būdą <...> Garsus neurologas, bestselerių „Tylieji smegenų žudikai“ ir „Smegenų gyvybingumo paslaptis“ autorius naujoje knygoje apibendrina daugelio metų tyrimus, kaip mūsų gyvenimo būdas ir mąstymas veikia mūsų sveikatą, kas lemia mikrobiomų būklę ir kaip smegenų veikla susijusi su mityba. D. Perlmutteris dalijasi naujausia tyrimų informacija, pateikia skanių ir sveikų patiekalų receptų bei patarimų, kaip išvengti sveikatos sutrikimų ar susidoroti su jais. Šios programos svarbiausias veiksnys yra mityba, tačiau siekiant geriausių rezultatų svarbūs ir kiti aspektai: laikas, kada valgote, miegate ir mankštinatės; nevalgyti pusryčių vieną ar du kartus per savaitę; žinoti, kokius papildus vartoti ir kokių vaistų galbūt reikėtų atsisakyti; mažinti kasdienį stresą ir net aplinkos cheminių medžiagų poveikį; puoselėti santykius ir geriau rūpintis savimi; stengtis nepasiduoti gyvenimo sunkumams; reguliariai kelti sau asmeninio tobulėjimo tikslus; skirti laiko tokiam fiziniam aktyvumui, kuris stiprina smegenis stiprindamas kūną. „Jei visi laikytųsi „Plano sveikam gyvenimui“, labai sumažėtų nutukusių žmonių, sumažėtų sergamumas diabetu, vėžiu, demencija, artritu – trumpai tariant, pasaulis būtų kur kas geresnė vieta gyventi.“ Dale Bredesen, medicinos daktaras, Alzheimerio tyrimo centro profesorius ir direktorius, Kalifornijos universitetas Plačiau
  7. P
    Natūropatija. Maistas, judėjimas, meditacija, akupunktūra ir kiti iš naujo atrasti gydymo būdai
    Tinkama mityba, meditacija, akupunktūra, ajurveda, badavimas, joga, vaistažolės, „Mind-Body“ medicina– natūropatija dabar aktualesnė nei bet kada. Tyrimų duomenimis, du trečdaliai visų pacientų išmėgina natūropatinį gydymą ir iš naujo atranda senuosius gydymo būdus. Natūropatijos profesorius, medicinos daktaras, Immanuelio ligoninės Berlyne vyriausiasis gydytojas Andreasas Michalsenas pasakoja apie unikalią žmogaus organizmo savybę išsigydyti bei prisitaikyti atkuriant ryšį su gamta. Savo klinikoje jis praktiškai pritaiko natūropatiją ir derina ją su šiuolaikine medicina. Šioje knygoje profesorius atskleidžia, kodėl tradiciniai gydymo būdai mūsų dienomis yra aktualesni nei bet kada anksčiau. • Natūropatija ieško ne ligų, o paciento sveikatos šaltinių. • Pyktis ir baimė siaurina arterijas. • Lėtinę ligą gali sukelti netinkamai paskirti vaistai. • Šilumos terapija padeda sergant depresija. • Dėlės sėkmingai gydo artrozę. • Vanduo – seniausia pasaulyje gydymo priemonė. • Badavimas pažadina savigydą. „Andreasas Michalsenas yra vienas iš nedaugelio gydytojų, kurie ne tik tiria, bet ir savo klinikoje praktiškai pritaiko natūropatiją ir derina ją su šiuolaikine gyvenimo būdo medicina. Rašydamas savo knygą „Stebuklai daro stebuklus“, galėjau per petį stebėti, kaip jis dirba, ir likau sužavėtas daugybės galimybių gyventi sveikesnį gyvenimą. Beje, jei teisingai jį supratau, šios knygos nederėtų skaityti sėdint.“ Dr. Eckartas von Hirschhausenas, gydytojas, bestselerių autorius Plačiau
  8. P
    Balansas kasdienybėje
    Subalansuota mityba – raktas į gerą savijautą ir ilgaamžiškumą. Norint gyventi sveikai, nereikia griežtų dietų ir kraštutinumų, tačiau svarbu žinoti, kas naudinga mūsų organizmui, kokius produktus vertėtų rinktis, o kokių geriau atsisakyti. Knygos autorė, anksčiau pati praktikavusi vegetariškos mitybos principus, teigia: • Griežtos dietos neveiksmingos, geriau keiskime mitybos įpročius • Rinkimės kuo įvairesnį maistą ir nesekime naujomis mitybos madomis • Baltymai naudingi mūsų sveikatai – valgykime kokybišką ekologišką mėsą ir žuvį • Saldumynai, ne riebalai lemia didėjantį svorį • Išsivirkime sultinio – tai natūralus gamtos „multivitaminas“ • Kiaulienos taukai ir sviestas kepti tinka labiau nei aliejus • Daržovių mes vis dar valgome per mažai • Norime sulieknėti – pirmiausia susidraugaukime su maistu Sveikos gyvensenos principai ir pacientų istorijos Dažniausiai užduodami klausimai apie mitybą ir paneigti mitai Maisto produktai, kurie turėtų dominuoti ir kuriuos reikėtų riboti Natūropatinės mitybos specialistės kasdienybė ir mėgstami, lengvai paruošiami receptai Praktiniai patarimai, kaip pakeisti gyvenimo būdą Kaip pasirinkti tinkamą virtuvės įrangą Plačiau
  9. P
    Depresija ir kūnas
    Valstybėse, kuriose atlikti išsamūs tyrimai, depresija sergančių skaičius paprastai yra apie 5–6 procentus. Vien prislėgta nuotaika dar nėra depresija. Depresija yra psichikos sutrikimas. Pasaulinė sveikatos apsaugos organizacija depresiją, nuo kurios kenčia daugybė žmonių, laiko labiausiai slegiančia liga. Dr. Aleksandras Lovenas (Alexander Lowen) yra revoliucinio bioenergetinės psichoterapijos metodo kūrėjas. Atliekant pratimus galima atkurti natūralią kūno laisvę ir spontaniškumą. Taikant šį metodą, dirbama tiek su kūnu, tiek atliekama asmeninė psichoanalizė. Pagrindinis šio metodo šalininkas dr. Lovenas dirba psichiatru Niujorke ir Konektikute, taip pat yra Bioenergetinės analizės instituto direktorius. Drauge su žmona jis gyvena Niu Keinane, Konektikute. Be knygos „Depresija ir kūnas“ dr. Lovenas parašė šias: „Bioenergetika“ (Bioenergetics), „Malonumas“ (Pleasure), „Meilė, seksas ir jūsų širdis“ (Love, Sex, and Your Heart) (į lietuvių kalbą jos neišverstos). Plačiau
  10. P
    Mitai ir tiesa apie maistą
    Susipažinkite su dr. Timu Spectoru – medicinos profesoriumi, įvairių dietų žinovu ir mitų apie jas griovėju, šmaikščiu rašytoju. Tai žmogus, ne tik uždavęs fundamentalų klausimą „Ką reikia valgyti?“, bet ir atsakęs į jį. Ši knyga – tai šiuolaikinio žmogaus sveikatos vadovas, pristatantis didžiulę mitybos teorijų įvairovę. Pasitelkdamas daugybę mokslinių tyrimų, pacientų gydymo istorijų, asmeninę patirtį, profesinę kompetenciją ir medikams būdingą sąmojį, autorius griauna mitus apie dietas ir jų poveikį sveikatai ir siūlo naujai pažvelgti į mitybą. Sužinok, kodėl beviltiška skaičiuoti kalorijas, koks genų poveikis svoriui, kaip mikroorganizmai reguliuoja mintis, kokia tikroji probiotikų nauda, kas nebijo sočiųjų riebalų, kaip veganai gauna vitaminų, kokia bado nauda, ar yra universalus receptas, kaip sveikai maitintis, pagaliau – kas iš tikrųjų padeda sumažinti svorį! „Mūsų kūnų reakcijos į bet ką – nuo maisto iki mankštos ar aplinkos – yra visiškai skirtingos, ir šie skirtumai turi įtakos tam, kiek riebalų mes sukaupiame ir kiek svorio priaugame, taip pat kokį maistą renkamės. Mes nustatėme, kad šiuos skirtumus iš dalies nulemia mūsų genai, bet daug kas priklauso ir nuo mūsų žarnyne gyvenančių mikroorganizmų įvairovės.“ Dr. Tim Spector Ši knyga yra kur kas daugiau nei savipagalbos patarimų rinkinys. Tai sąmojinga, puikiai parašyta, daugybę mitų sugriaunanti ir neįtikėtinus naujausių tyrimų rezultatus pristatanti knyga. The New York Times Plačiau
Puslapis:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5

Tinklelis Sąrašas

Didėjantis